Kuidas mobiiliga parkida? 

Mobiilne parkimine on väga lihtne ja mugav parkimise eest tasumise viis! Siit leiad m-parkimise juhised ja mõned tähelepanekud, et mobiilne parkimine ladusalt kulgeks. Mobiilselt saab parkida ainult Eesti mobiilside operaatori lepinguline klient (Telia, TELE2, Elisa kliendid). Parkima asudes vaata infotahvlilt järgi, millises tsoonis Sa viibid (EP + number). Mobiilse parkimise juhised leiad ka meie infotahvlitelt.

  • Saada sõnum numbrile 1902 (Telia, TELE2, Elisa kliendid).
  • Tee kindlaks parkimise tsoon (vaata infotahvlilt EP+number).
  • Sõnumisse kirjuta: enda auto nr, tühik, tsoon (näiteks: 111ABC EP12).
  • Oota ära parkimise algust kinnitav sõnum ja veendu, et parkimist on alustatud.
  • Lõpetamisel helista numbrile 1903 (Telia, TELE2, Elisa kliendid).
  • Üldjuhul alustatakse parkimist automaatselt 24 tunniks ja 24h möödudes parkimine automaatselt lõpetatakse. Kuni 24h tasu täitumiseni arvestatakse parkimistasu 30 min arvestusega.

Ühelt mobiilinumbrilt saad parkida samaaegselt ainult üht sõidukit.
Parkimise alustamistasu vastavalt mobiilside operaatori hinnakirjale on 0,32 EUR.
Parkimise eest tasud järgmise telefoniarvega.

Lisatähelepanekud m-parkimise kohta

Parkimiseks vajalikud numbrid

  • 1902 - SMS-i saatmine parkimise alustamiseks
  • 1901 - helistamine parkimise alustamiseks eelmise parkimise andmetega
  • 1903 - helistamine parkimise lõpetamiseks
  • 1910 - parkimise infotelefon

Ole täpne sõnumi sisestamisel

Auto registreerimisnumber kirjuta täpselt sellisel kujul ja järjestuses nagu on see Sinu auto numbrimärgile märgitud, vastasel juhul ei õnnestu meie parkimiskorraldajal Sinu sõiduki mobiilset parkimist kontrollimisel tuvastada. Autonumber kirjuta kindlasti kokku (nt, 123ABC). Tühik tuleb jätta ainult autonumbri ja parkimistsooni nimetuse vahele (nt, 123ABC EP32).

Veendu, et m-parkimine on alustatud

Alusta mobiilset parkimist koheselt ja oota ära mobiilside operaatorilt parkimise algust kinnitav sõnum. Veendu sõiduki numbri ja tsooni õigsuses.

Kui m-parkimine ebaõnnestub

Kui mobiilne parkimine ebaõnnestub või kinnitussõnumit ei tule: veendu oma sõnumi õigsuses, võta ühendust enda mobiilside operaatoriga või kasuta parkimise eest tasumiseks teisi võimalusi (osta pilet parkimisautomaadist ja aseta pilet armatuurile).

Parkimise lõpetamiseks

Helista numbril 1903 (Telia, Tele2, Elisa kliendid). Mobiilset parkimist lõpeta alles siis, kui oled auto juurde tagasi jõudnud ja parklast lahkumas.

Parkimine välismaalt

Palun arvesta, et lühinumbritel kõnega alustamine ja lõpetamine välismaal ei toimi. Sõnumiga parkimise alustamise võimalust täpsusta eelnevalt enda mobiilside operaatorilt. Kindlam on osta mitmeks päevaks pilet parkimisautomaadist.

Kuidas parkida mobiilselt 24h?

SMS-sõnumi saatmine toimub ikka samal kujul: kirjuta auto registreerimisnumber ja parkimistsoon ning saada sõnum numbrile 1902. 24h tasudega tsoonides on limiidiks 24h tasu: parkimine kestab alustamise hetkest 24h ja maksab maksimaalselt ööpäevatasu. Parkimist alustatakse automaatselt 24 h-ks ja 24h möödudes parkimine automaatselt lõpetatakse. Parkimise kestvuse info leiad parkimise algust kinnitavas sõnumis.

Kuidas eristada tunnipõhist ja 24h parkimist?

Saadetavas sõnumis seda ei eristata. SMS-sõnum saada ikka samal kujul: kirjuta auto registreerimisnumber ja parkimistsoon ning saada sõnum numbrile 1902. 24h-tasudega tsoonides on limiidiks 24h tasu. Parkimist alustatakse automaatselt 24 h-ks ja 24h möödudes parkimine automaatselt lõpetatakse. Kuni 24h tasu täitumiseni arvestatakse parkimistasu 30 min arvestusega (mõnedes parklates 15 minuti kaupa):

näiteks, tariifide korral 30min 0,5 EUR ja 24h 2 EUR parkides nt 3h ja lõpetades mobiilse parkimise on tasutav summa 24h tasu 2 EUR + sms-i saatmistasu 0,32 EUR (kuna ööpäevatasu on juba täis tiksunud), ja seda vaatamata sellele, et ei ole pargitud 24h. Selline soodne parkimisvõimalus meie klientidele!

Kas parkida 24h või lõpetada parkimine ise, oleneb pargitud ajast. Kui ülaltoodud näite põhjal soovid parkida 25 minutit, siis on mõttekas
m-parkimine lõpetada kõnega numbril 1903 ja sel juhul tuleb parkimistasuks 0,5 EUR + sms-i saatmistasu 0,32 EUR.

Juhul, kui teenuse kasutamisel tekib tõrkeid, palume koheselt ühendust võtta enda mobiilside operaatoriga, kes mobiilse parkimise teenust pakub ja kellel on ülevaade Sinu kui mobiilside kasutaja toimingutest. Kui m-parkimine ebaõnnestub, palun kasuta parkimise eest tasumiseks teisi võimalusi (osta pilet parkimisautomaadist ja aseta pilet armatuurile).

Mobiilside operaatorite kontaktid:

  • Telia – 123
  • Elisa – 660 0600
  • Tele2 – 686 6866
  • Samuti oleme abiks meie klienditoe telefonil – 661 0223

 

Soovime Sulle head parkimist!
EuroPark