Iseteeninduse tutvustus

Hea Klient!

Meie Iseteeninduskeskkonnas saad teha kõike lihtsalt ja mugavalt!

Iseteeninduskeskkonnas saad tellida parkimisõigusi, lisada oma kaardile parkimisõigusi, saad kiire ülevaate oma parkimislubadest ja teha kaardiga seotud toiminguid (nt muuta sõiduki reg märki ja kasutajat, vahetada parklat, teatada kaotatud parkimiskaardist), saad parkimisõigusi süsteemis ise sulgeda ja vajadusel taas avada, saad uuendada oma kontaktandmeid, jälgida ja tasuda arveid ning vajadusel muuta salasõna.
Kõik need võimalused leiad veebi avalehel vasakus allservas Iseteeninduse kastist.

Lühidalt tutvustame Sulle Iseteeninduskeskkonna võimalusi. Selleks palun klõpsa Sulle huvi pakkuval videol.

Videotel on illustratiivne tähendus (iseteeninduse vormid võivad aja jooksul uueneda).

Kuidas teha kaardiga seotud toiminguid?

Kuidas osta parkimisõigust, kui Sa juba oled meie klient?

Kuidas osta parkimisõigust, kui Sa oled uus klient?

     

Kuidas lisada kaardile parkimisõigust?

Kuidas taasavada parkimisõigust?

 
 

Kuidas parkimiskaarti õigesti kasutada?

EuroPark kasutab parkimiskaardina e-kaarti, millele on kogu vajalik parkimisalane informatsioon juba sisse kodeeritud. Pead hoolitsema vaid selle eest, et kaart oleks vastu sõiduki esiklaasi ja triipkood kontrollitav. Selleks palun kasuta Sulle kaardiga kaasa antud kleepsuga kaardikinnitit. Palun veendu, et kasutad parkimiskaarti õigesti. Vastasel juhul ei õnnestu meil Sinu parkimisõigust tuvastada.

Igal sammul on Sulle abiks juhised ja süsteemisisesed automaatteavitused.

Juhul, kui süsteemi töös peaks esinema tõrkeid, oleksime tänulikud, kui teataksid sellest meie üldmeilile europark@europark.ee. Samuti oleme meeleldi abiks meie klienditoetelefonil 661 0223.

Head parkimist soovides
EuroPark